Start udviklingen af din salgsorganisation med en analyse i Gordios Salgsbarometer – det giver dig de nødvendige indsigter til en målrettet og prioriteret udvikling.
Værdifulde indsigter
Gordios Salgsbarometer er et rigtig stærkt analyseværktøj, der er godt funderet i den nyeste viden omkring salg. Analysen giver et meget konkret output der fremstilles tydeligt og overskueligt. Det giver os et godt grundlag for at diskutere tværgående samarbejder og et klart billede af hvilke målrettede indsatser, vi kan iværksætte, der uden tvivl vil styrke vores forretning.
Erik Nielsen, Markedschef, Kohberg
Salgsbarometeret er baseret på forskningen fra Morgendagens Salg og de 7 dyder. De suppleres med 2 yderligere dyder baseret på Gordios erfaringer. Er i gode til at skabe fremdrift og jeres evne til at forankre de tiltag og forandringer, som I iværksætter.
Disse dyder suppleres med en række underliggende spørgsmål, så vi kan blive mere konkrete i forståelsen af, hvor skoen trykker – og hvor I gør det godt. Samtidig vurderes vigtigheden af de enkelte parametre.
Analysen gennemføres på tværs i hele organisationen, hvilket giver mulighed for at vurdere jeres samlede afsætningskompetencer – eller forskellige opfattelser af, hvor jeres samspil er mellem flere afdelinger. F.eks. mellem salg og marketing.
Den kvantitative analyse kan suppleres med en kvalitativ analyse, hvor jeg gennemfører en række interviews med nøglepersoner i organisationen. Formålet med en kvalitativ tilføjelse er bedre at forstå de resultater, som det kvantitative spørgeskema giver.
Analysens præsenteres med vægten lagt på at fremhæve de vigtigste resultater, konklusioner og anbefalinger.
Prisen for Salgsbarometeret er kr. 24.000
- Prisen er excl. moms
- Baseret på op til 50 respondenter
Salgsbarometeret kan suppleres med kvalitativ analyse og eventuelle individuelle spørgsmål. Kan ligeledes udvides til gennemførelse blandt flere respondenter.
Hvordan er du og din salgsorganisation rustet til fremtidens salg og vækst? Skal vi lave en vurdering?