Category management er en proces til løbende forretningsudvikling i tæt samarbejde mellem detaillister og mærkevareleverandører, factbaseret og løsningsorienteret.
Værdiskabelse – brug viden og sundt “købmandsskab”
Grundtankerne omkring Category Management er, at leverandører og detaillister samarbejder om at skabe forretningsudvikling til gavn for begge parter, ved at blive bedre og mere effektive til at sælge det forbrugerne gerne vil have.
GORDIOS HAR GENNEM MANGE ÅRS ERFARING OG PROJEKTER udarbejdet en effektiv proces, der styrer igennem et forretningsudviklingsforløb – det er enkelt, effektivt og giver resultater.
Vi arbejder efter et faktuelt beslutningsgrundlag med anvendelse af data og viden – vi bruger de data, den viden og de værktøjer, der allerede er i virksomheden – og omsætter dette til handling og resultater.
Gordios gennemfører Category Management træning med både detaillisterne og mærkevareleverandørerne – det handler om forretningsudvikling gennem styring og ledelse af kategorien – og er UAFHÆNGIG AF BRANCHE.
Et effektivt forløb
Vi har fokus på en effektiv og forretningsorienteret analysefase, der er til at overskue og guider jer frem til de rigtige fokusområder, så analysefasen ikke bliver en “killer” – en typisk udfordring.
Vi varierer mellem teori og anvendelse – step for step – så teorien bruges direkte og omsættes i en række relevante forretningscases, som deltagerne selv har prioriteret og valgt.
Projekterne er både relevante og reelle – og outputtet anvendes og præsenteres for de relevante samarbejdspartnere. Derfor får vi omsat teorien til praksis – og projekterne skaber resultater med det samme.
Gordios skaber forretningsudvikling gennem en Category Management Proces.
Skal vi tage en snak om mulighederne?